این آلودگی هوا این همه دزدی فقر فساد دارم خفه میشم چرا اینقدر سکوته داخل ایران مردم منتظر چی هستن

یا منتظر روزای بهتر هستن روزای بهتر ساختنی هست خودمون باید بسازیمش این سکوت مرگبار باید بشکنه این همه خبر بد بشنوی و سکوت کنی کدام وجدان بیداری براش قابل تحمل هست حتی حق نفس کشیدن رو از ما گرفتن آخرین خبری ک شنیدم ک دیگه دیوونم کرد کلاه برداری ۲ میلیارد دلاری شرکت چای دبش که ریس این شرکت میاد داخل تلویزون رژیم کانال یک از اعتقادات مردم سو استفاده میکنه و میگه یا امام رضا مسخرس بخدا آدم کنترل خودشو از دست میده کمی علاقه داشته با شه ب وطن و مردم من خطر میکنم سکوت نمیکنم حرف میزنم جانم فدای ایران ما حرف میزنیم شاید ب بعضی ها هم بر بخوره
با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *